top of page
  • Foto van schrijverMaarten Gijssel

Mijn Diabetes Online

Bijgewerkt op: 13 mei 2022


Mijn Diabetes Online biedt een persoonlijke gezondheidsomgeving, waarin u online uw gezondheidsgegevens deelt met uw zorgteam. U kunt via dit medium ook een e-consult aanvragen.

Meten:

In Mijn Diabetes Online voert u zelf uw gegevens in:

  • Upload het bestand vanuit uw glucosemeter;

  • Deel het bestand met uw huisarts, diabetesverpleegkundige, internist....;

  • Vul uw bloedglucosewaarden, eenheden insuline (I-E), bloeddruk en/of gewicht in;

  • Houd uw medicatie-inname (van de afgelopen 24 uur) bij.

Sturen

Mijn Diabetes Online geeft u en uw zorgverleners inzicht in uw diabetes.

  • Grafieken en tabellen met uw eigen streefwaarden;

  • Bespreek uw uitkomsten met uw huisarts, diabetesverpleegkundige en internist bij uw consult of vraag een online consult aan;

  • Bepaal zelf of met uw zorgverlener uw eigen doelen en streefwaarden. Wat is belangrijk voor u?

  • Maak uw actieplan met uw eigen leefregels. Wat is haalbaar?

Vragen

In Mijn Diabetes Online stelt u via het eConsult vragen:

  • Aan uw zorgverleners die meekijken in uw diabetes module zoals huisarts, diabetesverpleegkundige, internist;

  • Binnen enkele werkdagen ontvangt u een antwoord;

  • Alle vragen en antwoorden blijven in de module gearchiveerd.

Uw huisarts, diabetesverpleegkundige en internist nemen via het eConsult ook gemakkelijk met elkaar contact op, waarbij u de correspondentie kunt inzien.

Nalezen

Mijn Diabetes Online biedt informatie over diabetes van:

  • Diabetes Vereniging Nederland (DVN);

  • Thuisarts.nl (informatie van huisartsen over diabetes);

  • Apotheek.nl (informatie van apothekers over medicatie bij diabetes);

  • Hartstichting.

16 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page