top of page
  • Foto van schrijverMaarten Gijssel

Mozaïek cursus - Oosterhout


Mozaïeken is een heerlijk ontspannende bezigheid en geeft (ook zonder enige kunstzinnige aanleg ;) al snel leuke resultaten. Ik heb vele voorbeelden van mozaïekwerken en sjablonen voor je, mocht je hier gebruik van willen maken. Zelf een ontwerp meenemen kan natuurlijk ook!Nadat je eventueel een ontwerp hebt getekend (zonder ontwerp kan natuurlijk ook), plak je de stukjes tegel direct op je ondergrond. Afhankelijk van je ontwerp kan je het zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt. Uiteraard help ik graag met alles!

Je kunt kiezen tussen een lange workshop met lunch (11.00-17.30) of een korte zonder lunch (14.00-17.30). De workshops kunnen op mijn eigen sfeervolle locatie plaatsvinden vanaf 2 t/m 14 personen op alle dagen van de week (voor mij liefst op maandag, zaterdag of zondag). Als dit voor jou oké is, dan is er kans dat er anderen aansluiten. Als je alleen een workshop wilt volgen kan ik een aansluit-optie voor je zoeken.

Hoeveel je kunt mozaïeken binnen een workshop is erg afhankelijk van je ontwerp, van je persoonlijke werkstijl en van je manier van mozaïeken, maar denk bij een korte workshop aan een formaat van gemiddeld ongeveer 25 bij 25 cm. en bij een lange workshop 40 bij 40 cm. De foto's op deze pagina zijn van een lange workshop.

Je kunt bij mij een attribuut uitkiezen, zoals een spiegel, schaal, dienblad, vaas, plank of tafeltje. De meeste attributen zijn in de prijs inbegrepen, sommige duurdere dingen zoals een tafeltje kosten iets extra. Ook mag je natuurlijk zelf iets meenemen. Alle harde, gladde ondergronden zijn mogelijk om te gebruiken, behalve een ondergrond die veel vocht opzuigt.

Locatie: Oosterhout

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page