top of page
  • Foto van schrijverMaarten Gijssel

Innerlijke focus


Innerlijke Focus is ontstaan vanuit mijn droom om een minder hectische maatschappij te creëren. Een maatschappij waar geluk en welzijn voorop staat en waar we met z’n allen zorgen voor een gelukkige samenleving. Met Innerlijke Focus wil ik graag een platform bieden voor bewustwording, ontspanning en geluk. Het mag dan wel mijn initiatief zijn, ik wil het graag samen doen. Samen met jou!

Samen sterk

Aangezien we samen meer weten, lijkt het mij fijn wanneer meerdere mensen hun kennis en ervaring willen delen op het vlak van geluk, ontspanning en vitaliteit. Zo kunnen we samen een tegenwicht bieden aan de huidige overspannen maatschappij. Hopelijk kan Innerlijke Focus hierin samen met jou een bijdrage leveren. Wil je ook schrijven voor Innerlijke Focus? Kijk dan hier.

Of misschien zit jou kracht er wel in om de artikelen die anderen hebben geschreven te delen en te verspreiden om zo een gelukkigere maatschappij neer te zetten. Heb jij nog andere ideeën om geluk en ontspanning te verspreiden?

Of misschien wil je wel workshops geven en die op Innerlijke Focus onder de aandacht brengen?

Of wil je gezonde recepten promoten, omdat balans van lichaam en geest begint met een gezonde evenwichtige voeding?

Kortom: wil je een bijdrage leveren aan Innerlijke Focus? Neem dan contact op.

Levendige community

Het is mijn droom dat Innerlijke Focus uitgroeit tot een community, waarbij iedereen zich vrij voelt om te delen wat er in je omgaat. Anderen kunnen dan zien dat ze niet alleen staan. Een platform met tips en oefeningen hoe je gelukkiger kunt leven.

5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page