top of page
  • Foto van schrijverMaarten Gijssel

De Beweegfabriek


Welkom bij De Beweegfabriek

Iedereen kan, binnen zijn randvoorwaarden, op een meer gezonde manier leven en bewegen, vitaler zijn.

Maar hoe dan?

De Beweegfabriek brengt dat wat je hebt aangeleerd als gezond bewegen of gezond bewegingsgedrag, gezond eten, de daarvoor benodigde mindset en de dagelijkse praktijk bij elkaar; De Beweegfabriek brengt je in Beweging.

Je handelt daarbij vanuit de mindset; hoe kan ik in mijn dagdagelijkse situatie slimmer-effectiever-functioneler-gezonder en vooral ook vitaler bewegen, eten en zijn, wat heb ik daarvoor nodig en hoe pas ik dat blijvend toe?

Laat je inspireren door de omschreven trainingen, workshops of individueel gerichte aanpak.

Een selectie van de workshops:

  • Workshop Lekker slapen begint overdag

Klinkt dit je bekend?

  • Ik word niet verkwikt wakker

  • Ik heb niet voldoende energie voor de dingen die ik wil doen op een dag

  • Ik heb geen zin meer in sporten en bewegen, ik heb genoeg aan mijn werk en/of mijn gezin

In deze workshop geeft De Beweegfabriek je de eerste inzichten en handvatten om de vicieuze cirkel waarin je verzeild bent geraakt te doorbreken.

  • Workshop Doe je werkplekcheck

  • Wat is nu een juiste werkplekinstelling?

  • Waar gaan werkplek en jouw eigen manier van zitten en staan hand in hand?

  • In hoeverre is je werktaak bepalend voor de instelling van je werkplek?

In deze workshop neemt De Beweegfabriek je mee in de do's en don'ts op je werkplek. Altijd gedacht vanuit wat er wèl mogelijk is.

De Beweegfabriek is nauw betrokken bij het DWELL project, en organiseert op gezette tijden workshops binnen het 12 weken programma met als titels:

  • Lekker slapen begint overdag

  • Gedragsverandering, een proces!

  • Vitaliteit start met 1 stap

Start je als deelnemer van het DWELL traject met een andere activiteit van De Beweegfabriek dan krijgt u 20% korting. Vermeld dit bij aanmelding.

Interesse? Vraag meer informatie aan uw diabetes verpleegkundige.

Locatie: Breda

19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page